Ek het voor die kamp nie regtig ’n goeie verhouding/ontmoeting met die Here gehad nie, maar nou het ek. Hierdie naweek het ek eintlik die Gees beleef. Alles was baie lekker. Love julle almal.

Dit het vir my so baie beteken. Baie dinge wat vir my nie sin gemaak het nie, maak nou sin. Elke vraag wat ek gevra het, is die naweek beantwoord.
Dit het my ook baie laat besef wie ek is in Jesus en hoeveel ek vir Hom beteken, en dat Hy my aangeneem het as sy dogter, al was ek soms ver van Hom af, het Hy my nader getrek.
Dankie Pappa Jesus.

GETUIENISSE
WOORD IN AKSIE MANNEKAMP
03-05 OKTOBER 2014

1. Wat het die kamp vir my beteken:

God het my kom vrymaak van vrees. Ek het weer nuwe visie en my verhouding met God is weer reg.

Die kamp het vreeslik baie vir my beteken. Geleer om nederig te wees. God te vra wat Hy wil hê ons moet doen en getrou en gehoorsaam aan Hom te wees.

Ek en my seun het nader aan mekaar gekom en ek wil meer leer bid.

Vandat ek 10 jaar gelede hier was, het my verhouding met my vrou so verbeter. My seuns 16,17 jaar en ek voel dat hulle nie meer ’n goeie verhouding met my het nie. Ek wil ook nie meer baklei nie, dit dryf hulle net verder weg. Ek het die leiding ontvang om weer die Hoof van die huis te wees, en hulle op die regte manier te benader met die hulp van ons Hemelse Vader en ek glo die Heilige Gees sal saam met my wees om weer die regte verhouding met hulle te kan hê. Ek is so bly ek is gelei om die naweek hier te kon wees.

Ek het my hart oopgemaak vir die Here. Ek kan dinge vir ander sê wat swaar op my skouers gelê het. Ek kan dit op hierdie kamp afgooi en as ’n nuwe, meer selvertroue liefdevolle mens huistoe keer. Die Here werk werklik in mense se harte op hierdie kamp. Amen.

Ek was reeds wedergebore maar die lewe het my gedruk tot ek gevoel het ek staan teen ’n afgrond. Die kamp het net weer die Here se hart teenoor my geopenbaar en my moed en krag gegee om weer voort te gaan. Dit was ’n wonderlike ervaring om ’n samekoms van mans te beleef waar daar geen oordeel uitgespreek word nie, geen kyke nie, maar net ’n hart van liefde en verstaan en ondersteuning. Prys die Here!

Die kamp het my geleer waaroor die lewe regtig gaan en hoekom ons hier op aarde is. Ons is hier om ’n liefdesverhouding met God te hê.

Het baie geleer en kan nie wag om by die huis te kom en die vrou en kinders te sien en dadelik met verbeterings te begin met die NUWE Hoof van die huis.

Ongelooflike ervaring. Verander lewens en vernuwe ’n mens opnuut. Die kamp dien sy doel ten opsigte van sy oogmerke.

Om weer ’n sterk verhouding met Jesus te hê – en baie belangrik dit is om tyd in die Woord te spandeer.

Ek het gekom om ’n beter/meer intieme verhouding met God te hê en ek het baie waarhede geleer. Die Here is soos ’n chirurg en stukkie vir stukkie sny Hy die dinge uit ons lewe sodat ons kan word soos wat Hy ons wil hê en dit is die volmaakte waarvoor Hy ons geskape het.

GETUIENISSE WOORD IN AKSIE
HUWELIKSKAMP
20 - 22 MAART 2015

1. Wat het die kamp vir my beteken:

Ek hoef nie veel te sê nie, wat ek kan sê is, BAIE dankie vir Tannie en oom dat julle saam God gewerk het, dat God in so verskriklike kort tyd, in n kwessie van ure, my en Henk se lewe kon omdraai, ons het baie geleer en ons sal WIA altyd dankbaar wees dat julle ons na God gelei het. Baie dankie…

Die kamp het baie vrae geantwoord & hoekom ons so verskil oor wat in die verlede gebeur het, bv dit wardeer waar Elsabé was en wat sy moes oopmaak om herstel en Genesing te vind.
Dit het ons oë oop gemaak as ‘n ongetroude paartjie oor die rolle waarin ons van in beheer is. Die hulp en hoof. Ook oor hoe om kinders op te voed. Stel die Huwelikskamp vir alle ongetroudes voor.

Ons is al 4 jaar getroud en het Des laas jaar op skei gestaan. Al wat ek kan sê is dat die keer het die kamp ons huwelik letterlik gered. Ons moes eers hard en vol seer aan gegaan het om te besef sonder God is ons huwelik leeg, hard en moeilik.
Dankie God dat ek en my siels maat saam op die 20ste Maart 2015 weergebore is, en saam besluit het die keer doen ons dit reg!!

Ek het sonder my man Huwelikskamp toe gekom, hy wou nie saamkom nie, want hy dink ons huwelik is “fine”. Hy wil nooit saam met my kerk toe gaan nie. Ek het gekom om te hoor wat ek kan doen om myself nader aan my man te bring en het opnuut moed gekry om die Here so te dien en uit te leef, dat my man honger sal word vir God. Ek borrel en loop oor.

Ons verbond is herbevestig. Wonderlik, daar is ‘n gebroke wêreld daar buite wat bedien moet word. Ons is die sleutel tot die volgende generasie en moet ons verantwoordelikheid met Goddelike deernis opneem.

Verstaan die verbond beter in verhouding deur God na die man en vrou.
Die lesse het ons net weer herinner wat die huwelik beteken. Ons is 20 jaar getroud en mens verloor die passie in die huwelik en hierdie kamp het ons huwelik net weer bemoedig.
Baie dankie aan almal se liefde – mag God Woord in Aksie net seën.

Dit was ‘n groot “eye opener”, nuwe motivering in my geplaas, hart en siel.

Ek het dinge geleer wat ek nog nooit in my lewe geweet het van God en ‘n verhouding nie.
Ek’t nooit die leiding gehad nie, maar ek weet my leiding is God, niemand anders nie. Ek het ‘n idee gehad van hoe dinge moet wees, maar nooit verstaan nie. God is groot en goed. Hy gaan my paadjie reguit maak.

Met die eerste Huwelikskamp wat ons bygewoon het, was dit geweldig baie inligting om deur te werk en nou met die tweede kamp, kon ons kyk of ons die beginsels van die vorige kamp toegepas het en of ons gegroei het. Ek sal aanalmal aan beveel om die Huwelikskampe meer as een keer by te woon, want jysien letterlik die groei van kamp tot kamp.

Die kamp het ons baie insig gegee in ons huwelik, wat moes verander en waar ons verkeerd gegaan het. Dit is vir ons wonderlik om al hierdie kennis nou reeds te kan besit – ons is nou eers 2 jaar getroud.

Die kamp het baie beteken vir ons. Dit was opbouend, bemoedigend, ons het deurbraak gekry in ons lewe vir 2 dinge / aspekte waar ons van die spoor af was/ wat gekrap het.
Ook net om in die teenwoordigheid van die Here te wees bring ‘n rustigheid in ons gemoed. Ons het baie wysheid opgedoen hierdie naweek. Baie Dankie!

Kamp het vrede in my hart gebring, wetende dat ek en my mam baie het om aan te werk. En dat daar vir ons ondersteuning is, al is die kamp verby.

Die kamp het my meer kalmte in my hart gegee. Hopelik sal dit help om al hoe meer vrede en gemoedsrus vir my te bring. Dankie

Ek het gekom vir een spesifieke doel, maar stap met twee keer meer hier weg as waarvoor ek gevra het. Die Here het my in oorvloed geseën op hierdie kamp.

Het gekom om die grondvlak basis vas te maak en sommer net meer as dit gekry.
My identiteit IN Jesus is net meer vasgele. Kon ervaar dat Abba ’n afspraak met my
Gehad het. Blessings vir julle!

My storie word ‘n getuienis

Twee weke terug probeer ek selfmoord pleeg. Nie omdat ek regtig wou nie maar omdat ek emosioneel moeg was. Moeg gebaklei vir alles. Soveel leuns het ek geglo.
Daardie nag bid ek vir die 1ste keer tot God. Om jammer te sê omdat ek my eie lewe gaan neem. Dat Hy asb moet verstaan. In daai oomblikke was ek so alleen en hartseer. En niks en niemand het bestaan. Ek het geglo ek sal my oë by Hom oopmaak. Maar 3ure later skrik ek wakker en ek’s siek. Groot was die skok om te sien ek is nog hier. Leweloos lê ek in die bed. Ek bel my Niggie. Binne minute was sy by my asook Dokters en Verpleegsters. Nadat hul vas gestel het wat ek geneem het was dit ‘n gesukkel om are te kry sodat teenmiddels vir my gegee kan word. My Niggie se woorde aan die Dokter was, hoe erg is dit? Gaan sy leef? Sy oë gerig op haar en die antwoord, sy het so baie pille gedrink. Dit gaan haar doodmaak. Ek het saggies gehuil. Ek wou by Jesus wees. My liggaam was aan masjiene gekoppel. Orals is ek gesteek van die naalde. Activated Charcoal is met ‘n pypie in my neus afvorseer reguit na my maag. Orals is bloed. Ek is so moeg. Wil net slaap maar ek mag nie. Almal vat en karring aan my. Op ‘n staduim wou ek die pypie uit my neus ruk. Nie een maal nie maar baie. Vrae het in my kop gemaal. Hoekom wil Jesus my dan nie hê nie. Nadat als in is en werk staan my Niggie langs my, met die woorde, “You will make it”. “You must fight”.
EK het so stukkend en skuldig gevoel. So alleen. Maar God se plan met my lewe was ver van klaar. Ek het nog werk hier op aarde gehad. Die bloed uitslae kom binne ‘n uur terug. Niere en lewer het niks skade nie. Dokter sê dis onmoontlik. Maar by God was dit moontlik. Dieselfde dag is ek ontslaan. Alhoewel my lyf van bloukolle getuig het ken niemand my hart. Die seer.

My Ouers het ook van Port Elizabeth af gery na my asook my Niggie  van Mosselbaai. Al wat ek kon uitkry was dat ek jammer is. My niggie ken gelukkig my hart en sy het verstaan.
In die opvolgende dae het ek liefde en bystand ontvang van mense wat ek gedink het nie lief vir my is nie. My niggie bel my en smeek my om na 'n Woord in Aksie kampte gaan. Eers was die antwoord NEE. Ek het nie lus vir mense nie en ook nie God nie. Sy hou aan en ek gee in.

By die kamp gekom word ons geregistreer. Op my blaai is ‘n Bybelversie. Psalm 32:8-Ek wil jou onderrig en jou leer aangaande die weg wat jy moet gaan; Ek wil raad gee; my oog sal op jou wees. Ek begin harop lag en wys my niggie. Want hier kom ek kamp met een seer oog. Beslis nie toevallig. My plan het nie gewerk nie maar God se plan sal.
'n Kleingroepleier vra my Vrydag aand wat is jou verwagting van die kamp en ek antwoord NIKS. Maar het in my binneste het ‘n storm los gebreek. En ek’s opsoek na antwoorde van God. In die kleingroepies het ek eers net na almal geluister maar later wou ek antwoorde hê. Saterdag aand staan ek voor 'n leier met die woorde: Jy verstaan nie. Sy kon nie want sy ken nie die storie nie. Sy maak die deur toe en ek begin praat. Ek sal nie huil nie. Sy roep toe een van die sprekers. En ons gesels. Ek wil antwoorde hê. Ek wil geregtigheid hê. Maar net daar dop Jesus my om. So op ‘n gentle manier. Ek maak my oë toe en sien waar ek na Hom roep. Voorheen kon ek Hom nooit in die afgryslike prentjies sien nie. Maar die keer was anders. Hy was daar. Hy het knielend by my gesit. So asof Hy na die ongeluk, wat Hy nie kon keer nie omdat mense hulle eie besluite neem, net wou seker maak ek is stabiel en oppad na die Hemelse Hospitaal waar Hy die seer gaan genees. Ek vergewe almal en spreek hulle toe vry. En ek kon hulle sëen. Jesus het my nie antwoorde gegee nie maar 4 awesome beloftes uit Sy Woord. How special is that? Saterdag aand lag ek na weke. Want ek weet nou waar my identiteit lê. Vir die eerste keer in jare is my hart lig. En ek weet soos ek weet dat Jesus my na plekke gaan vat, kinders bereik en kragtig in Sy Koningkryk vir Hom sal werk. Want Sy laaste boodskap aan my is: You are able.

Jesus se blom

Mosselbaai

Weereens tot die besef gekom hoe oneindig lief Jesus my het en dat ek hierdie “stoele op my rug” so onnodig ronddra. God is groot. Sy almag en genade ver bo die ou verstand om te verstaan!

Johann Breedt, my man, is een en ’n half jaar gelede oorlede. Hy was toegewyd betrokke by WIA. Ek het ervaar dat die Here stuur my dié naweek... die Here het tydens ’n Vryspraak lering my kom wys Hy het my genees van die verlies... ek het nie opgestaan vir gebed nie, maar terwyl ander bedien word, speel die Here dié lied waarop ek en Johann getroud is. Só bonatuurlik wys die Here my, dit was Hy wat ons huwelik bepaal het... en ook nóú HY wat my hartseer en verlange genees het.

Ek het geweet ek moet kom. Maar nie geweet wat om te verwag nie, maar dit het al my verwagtinge oortref. God is IN my, my bitter en ongelowige hart is gevul met vreugde!
Daar is ’n angs wat verdwyn het, en nuwe hoop het ontstaan.
Dankie vir die gehoorsaamheid om hierdie kampe te hou.